Podpisywanie dokumentów profilem zaufanym to wygodny sposób na załatwianie spraw urzędowych bez wychodzenia z domu ✍️ Co to jest profil zaufany? To darmowe narzędzie, które pozwala na potwierdzenie tożsamości w systemach rządowych, takich jak ePUAP, oraz na składanie dokumentów do instytucji takich jak Urząd Skarbowy czy ZUS. To także dobra opcja na podpisywanie umów z kontrahentami!


🛠️ Jak założyć profil zaufany? Zarejestruj się na portalu ePUAP i wybierz opcję założenia profilu zaufanego. Możesz potwierdzić swoją tożsamość online przez bankowość internetową lub osobiście w urzędzie.


📄 Jak podpisywać dokumenty? Po założeniu profilu zaufanego możesz podpisywać dokumenty elektronicznie wchodząc na stronę: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany


💡 Korzyści z używania profilu zaufanego to dostępność online, bezpieczeństwo, oszczędność czasu i brak kosztów. Możesz załatwiać sprawy w dowolnym miejscu i czasie, bez konieczności wizyt w urzędach, czy osobistego spotkania z kontrahentami.